tisdag 21 augusti 2012

Jo då...

Jag lever :-)
Men i vanlig ordning... har jag tänkt uppdatera här flera gånger om men ALLTID ska det vara något :-( 
Datorn har bland annat krånglat, hakar upp sig och håller på... Det här med tekniska prylar är verkligen INTE min grej!!! Hoppas nu att den håller ett tag till så jag slipper köpa en ny, det är inte en utgift som jag har tänkt just nu!
Har knäppt lite foton som jag har i uppdrag att redigera i photoshop, planerar att sätta mig på lördag kväll och pyssla med sådant när jag är solo efter jobbet :-) Egentid framför Ph, det är rolig egentid det ;-)

Men nu hinner jag inte mer här, ska ta och hoppa in i duschen efter ett gympass på morgonen och snart iväg på personalmöte och jobb. 
Kommer lite uppdatering & bilder från våra semesterdagar här i veckan :-)

Sköt om er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar